Karaj, gombaszószban

2022.10.22 13:07

Tartalom:
Kb. 5 főre

 
10 deka zsírosabb házi füstölt szalonna
1 nagy fej vöröshagyma kockázva
2 ducibb fohagyma szétnyomva
Bármilyen hús, amit szeretnél csíkokra vágva - nyilván a menyiség, ki mennyire éhes - de több mint fél kiló
3-4 koktélparadicsom kockázva
1 zöld paprika kockázva
10-15 deka gomba (amit szerettek)
Asszem 300ml-es nagy 20%-os tejszínt használtam...
kevés vaj
Só, bors, petrezselyem
 
Folyamat:
Szalonnát zsírjára, hagymákat hozzá üvegesre párolni, utána a hús fehéredésig. Paradicsom, paprika, had eresszen levet. Só, bors, petrezselyem. Én a kicsire szeletelt gombát külön nagy lángon hőkezeltem, kb: 10 percig. (vaj, gomba, tejszín a sor) Hozzáöntöttem a tejszínt, és rottyantottam rajta egyet. Végül beleöntöttem a húsos cuccba. Lehet tésztával, rizzsel is enni.